آماده برای رسیدن به لیگ برتر هستیم
نوشته شده توسط : lsdf

بازی برگشت دو تیم فوتسال گاز خوزستان و استیل آذین تهران در مرحله پلی آف برای رسیدن به لیگ برتر باشگاه های كشور روز جمعه در اهواز برگزار می شود، در بازی رفت كه در تهران انجام شد دو تیم به نتیجه مساوی سه بر سه رسیدند.

'حیدر فرهادی' سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدفمان این است كه در همان نیمه اول بازی كار را تمام و لیگ برتری خود را برای فصل آینده مسجل كنیم.

وی اضافه كرد: اگرچه تیم فوتسال استیل آذین از بازیكنان با تجربه ای بهره می برد اما ما در بازی رفت كه در تهران انجام شد توانستیم پایداری خوبی در برابر این تیم داشته باشیم، ضمن اینكه نقاط قوت وضعف حریف را شناسایی كردیم.

فرهادی گفت: تیم فوتسال گاز خوزستان كه از بازیكنان جوان و بومی این استان تشكیل شده این پتانسیل را دارد كه بتواند تیم استیل آذین تهران را در اهواز مغلوب و سهمیه لیگ برتری را كسب كند.

وی كه چهار سال قبل موفق شد تیم فوتسال ملی حفاری را لیگ برتری كند و در نخستین سال حضور این تیم در لیگ برتر كشور آن را به مقام سوم برساند گفت : من تجربه حضور در این مرحله از مسابقات را دارم و انشالله همانطور كه خوزستان را صاحب یك تیم لیگ برتری (ملی حفاری ) كردم به كمك خدا و حمایت پرشور تماشاگران روز جمعه موفق خواهیم شد تا تیم فوتسال گاز خوزستان را در لیگ برتر مشاهده كنیم.

سرمربی تیم فوتسال گاز خوزستان با اشاره به اینكه تمامی بازیكنان این تیم برای انجام بازی برگشت مهیا هستند, اظهار داشت: بازیكنان تیم گاز به لحاظ نتیجه خوبی كه در بازی رفت ( تساوی سه بر سه ) گرفتند از روحیه خوب و انگیزه بالایی برای بازی برگشت برخوردار هستند.

639/642/320





:: برچسب‌ها: درختان , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: